neděle 17. srpna 2014

Než jsem tě poznala - recenze

Název: Než jsem tě poznala
Autor: Jojo Moyesová
Počet stránek: 408
Nakladatelství: Ikar
Rok vydání: 2013

Anotace:
Louisa Clarková je obyčejná dívka žijící mimořádně obyčejným životem. Má ráda svou práci v bistru, svého dlouholetého přítele a svět, který končí s hranicemi malého rodného městečka. Svůj život by za nic nevyměnila. Když však bistro zavřou, Louise měnit musí. Svět Willa Traynora naopak žádné hranice nemá. Je to svět adrenalinu, velkých obchodů i peněz, svět možností bez omezení. Will svůj život miluje. Když ho však nehoda upoutá na kolečkové křeslo, ví, že už ho nebude moci žít jako doposud.
Jen těžko si lze představit více nesourodou dvojici než náladového a depresivního Willa a jeho novou optimistickou a upovídanou ošetřovatelku Louise…
Romantický příběh o dvou lidech, kteří nemají nic společného, dokud jim láska k nohám nepoloží celý svět. S ním však i otázku, jak vysokou cenu je člověk ochoten zaplatit za štěstí toho, koho miluje.

Louisa je sice extravagantní, ale obyčejná dívka, která přijde o práci a právě díky tomu dá jí osud dohromady s handicapovaným boháčem Willem, který už nemá chuť do života a tak jeho matka najme Lou jako jeho společnici na to, aby na něho dávala pozor a snažila se mu vrátit chuť do života. Nejdřív s ní Will téměř nekomunikuje, ale časem se to lepší a začínají si spolu rozumět. Nic víc už asi k ději říkat nebudu jen dodám že ta poslední část anotace(Romantický příběh o dvou lidech, kteří nemají nic společného, dokud jim láska k nohám nepoloží celý svět. S ním však i otázku, jak vysokou cenu je člověk ochoten zaplatit za štěstí toho, koho miluje.) mi nejdřív po přečtení knížky vůbec nedávala smysl, ale teď už chápu. A myslím si, že tady ta cena za štěstí toho druhého je až neúměrně strašná.




Tahle knížka se stala mým miláčkem. Protože je to první knížka, u které jsem se opravdu zasmála, ale zároveň jsem přes slzy nemohla číst... Bylo to krásně napsané a jestli se to někomu nelíbilo, tak teda nechápu, co by se na tom člověku mohlo nelíbit. Ale můžu vám říct, že jsem po dočtení knížky byla úplně hotová a takový konec jsem fakt nečekala. Víte kdybych vám řekla mojí reakci, tak vám všechno prozradím, takže si to určitě přečtěte i vy. A pak mi řekněte, jakou reakci jste po dočtení knížky měli vy. Docela by mě to zajímalo.

Víte asi nemám nic víc co k té knížce říct. Je prostě úžasná! A prostě si jí přečtěte. :)







Žádné komentáře:

Okomentovat